Translate

poniedziałek, 5 marca 2018

Trochę kolorów

Witajcie.
Na dworze wciąż zimno, mroźno i biało, nie wiem, jak Wy, ale ja mam już dość takiej pogody. Dlatego na dzisiejszy post przygotowałam trochę rozgrzewających kolorów i kwiatów na kartkach ślubnych.



Pierwsza kartka jest niebiesko-fioletowa, z papierami Lemoncraft, wykrojnikami Marianne D i kwiatami WOC. Listki wycięłam wykrojnikami Sizzix Garden Greens 661206.



Druga kartka jest brzoskwiniowa - z papierami UHK Gallery, ramką Marianne D i brzoskwiniowymi kwiatami z WOC, dwa największe to moje Pretty Flori.




Mam nadzieję, że zrobiło się Wam ciut raźniej po takiej dawce kwiatów i kolorów :)
Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

16 komentarzy:

piaseiza pisze...

Wspaniałe kolory, kartki jak zwykle piękne :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Też serdecznie mam dość te pogody!! Chcę wiosny, kolorów, zapachów i ciepła!!!
Cudowne karteczki w śliczny kolorach :)

aga-craft pisze...

Pięknie kwiatowo, kolorowo :)

Eliza Art pisze...

Znów jest co podziwiać. Pieknie dopasowujesz papiery i kwiaty . Swietna kompozycja. Karteczki sa takie energetyczne. POzdrawiam cieplutko

Peninia / Gosia pisze...

Ach Twoje prace oczarowują a kwiaty mega piękne! Jestem fanką Twoich kwiatów :)

mosia pisze...

Piękne! I te kolory!

wiola_c pisze...

Piękne żywe kolory na jednej i delikatne na drugiej. Obie cudowne!

GosiaMachynia pisze...

Wow piękne kolory !!!

Unknown pisze...

magnifique
biz béa

Aneta pisze...

Dobrze, że nie ma pytania, która ładniejsza, bo musiałabym zagłosować na dwie ręce. Piękności!

aa_dorota pisze...

Piękne kartki. Przepięknie kolorystycznie dobrane kwiaty.

Szaneta pisze...

Przepiękne obie!

ScraPinki pisze...

Przepiękne kartki. Pozdrawiam.

fabryka prezentów pisze...

przepiękne kartki, Pozdrawiam ciepło

Sylwia S pisze...

Oba kompleciki cudowne.

Joanna pisze...

soczysta, piękne kolory. od razu poprawiają nastrój