Translate

poniedziałek, 27 marca 2017

Wielkanoc na różowo

Witajcie.
Moje ulubione kolory kartek wielkanocnych to żółty, pomarańczowy i zielony, ale właściwie nie ma powodów, by się do nich ograniczać. Dlatego dzisiaj mam kartkę wielkanocną na różowo.


Użyłam ślicznych, dzikich róż, dodałam różowe kwiaty jabłoni, tulipany, pączki róż i zielone listki, które ożywiają całość. Dodałam również różowe perełki. Sizal sprawił, że kompozycja wygląda na lżejszą i bardziej naturalną.


Do wykonania kartki użyłam również nowych wykrojników Marianne D COL1425 i CR1401. Papiery to Craft&You Design.

Produkty z Wild Orchid Crafts:
2 TONE BABY PINK MULBERRY PAPER WILD ROSES 1¼" (30mm) QVR-024
LIGHT PINK MULBERRY PAPER APPLE BLOSSOMS MKX-628
MIXED PINK TONE MULBERRY PAPER TULIP FLOWERS MKX-143
MIXED PINK TONE HIP ROSEBUDS GST-014
MIXED PINK SELF ADHESIVE PEARLS (SET B) - ⅛" (3mm) MKX-505 
IVORY SISSAL FIBRE MKX-586



Dziękuję za odwiedziny i każde przemiłe słowo :* Pozdrawiam!

18 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Delikatna wiosenna karteczka - baaaardzo mi się podoba :)

Craftfanka pisze...

Bardzo świeża i delikatna kartka:)

aga-craft pisze...

Śliczna :)

joyanna pisze...

Urocza :)

GosiaMachynia pisze...

Śliczna !!

Donia pisze...

Cuuuudowna:))

ellyscard creatief pisze...

Beautiful.

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! The flowers look amazing!! I love the beautiful Easter egg!! What a stunning card!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Pięknie prezentuje się ta Twoja różowa Wielkanoc, jest taka romantyczna :)

piaseiza pisze...

Prześliczna!

Gertrude pisze...

Eine wunderschöne Karte, alles so schön in Szene gesetzt
glg Gertrude

mosia pisze...

Prześliczna kartka!

Wanda pisze...

cudna :)

Megliken pisze...

Ale fantastyczna! I ten pudrowy, pastelowy róż... Piekna!

Petras Bastelschätze pisze...

Stunning card design again. Fantastic flower arrangement and beautiful eggs.
Petra

Violinowo pisze...

Śliczna, nie tylko świąteczna ale bardzo wiosenna :)

wiola_c pisze...

Do mnie tez bardzo ostatnio przemawia różowy, więc nie dziwię się, że po niego sięgasz. :D
Karteczka przecudnej urody.

inka-art pisze...

Piękna i delikatna karteczka, lubię róż dlatego mnie urzekają takie śliczne prace. Jest mnóstwo kwiatów i zieleni - bardzo wiosennie i pachnąco. Serdecznie pozdrawiam :-)))