Translate

poniedziałek, 17 października 2016

Świąteczna z magnoliami

Witajcie.
Dziś kolejna świąteczna kartka, tym razem do jej zrobienia nie użyłam tradycyjnie świątecznych kwiatów.


Wybrałam dwie białe magnolie, dodałam do nich czerwone kwiaty wiśni i róże w dwóch rozmiarach. Całość uzupełniają zielone liście ostrokrzewu i róży oraz małe, perłowe gwiazdki.


Dodałam również gałązki wycięte Marianne D LR0438. Papiery to mieszanka starszych i nowych świątecznych kolekcji Craft&You Design.


Produkty z Wild Orchid Crafts:
SMALL GREEN MULBERRY PAPER HOLLY LEAVES MKX-190
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 1" (25mm) MKX-440
RED MULBERRY PAPER CHERRY BLOSSOMS MKX-045
MIXED RED MULBERRY PAPER COTTAGE ROSES QVR-045
STAR SHAPED IVORY PEARL BEADS - 12mm GST-257
RED MULBERRY PAPER OPEN ROSES MKX-001

VINTAGE SEAM BINDING RIBBON - CREAM MKX-476

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

7 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna :)
Jak szkoda, że u mnie wolą kartki bardziej plaskate :)

OK pisze...

КРАСОТА!!!

aga-craft pisze...

Śliczna karteczka, i te serduszka :)

Wanda pisze...

cudna :)

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

So pretty

krystynas pisze...

Mimo braku typowo świątecznych kwiatów i tak stworzyłaś piękną kompozycję - pięknie oddałaś klimat tych wyjątkowych Świąt.
pozdrawiam

wiola_c pisze...

Piękne połączenie wszystkich elementów.