Translate

poniedziałek, 24 października 2016

Pudełka na zdjęcia

Witajcie.
dzisiaj chciałam Wam pokazać dwa proste pudełka na zdjęcia - jedno ze chrztu, drugie z komunii.


Ozdobiłam je kwiatami z Wild Orchid Crafts, listkami wyciętymi wykrojnikiem Creative Expression i serwetką Marianne D LR0397.




Drugie pudełko jest zupełnie proste, bo młodzi mężczyźni raczej nie lubią kwiatków ;)


Dodałam tylko ozdobniki z Marianne DF3415 i trochę perełek. Zdjęcie i etykietę podkleiłam tekturą, aby były bardziej przestrzenne.


Dziękuję za wizytę i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

mosia pisze...

Piękne!

Ludkasz pisze...

Obie prace bardzo gustowne i każda idealna na okazję, na którą została przygotowana:)

Wanda pisze...

cudne oba :)

aga-craft pisze...

Piekne pamiatki. Teraz zdjęcia się nie zgubią :)

wiola_c pisze...

Prześliczne opakowania, szczególnie to pierwsze. :)

vairatka pisze...

Świetne pamiątki :) Bardzo eleganckie!!!

Anonimowy pisze...

Bardzo piekne kartki-to słyszy Pani pewnie często. Ja szczególnie dziekuje, za podpowiedz jakich wykrojników uzywała Pani w Pracy.Monika L

GosiaMachynia pisze...

Super :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudne pudełka!!!

OriBella pisze...

Pięknie i elegancko!

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

So lovely