Translate

środa, 13 lipca 2016

Harmonijki na pożegnanie

Mój mały synek jest już całkiem duży, idzie w tym roku do szkoły, dlatego na pożegnanie z przedszkolem ozdobiłam dwie bazy harmonijkowe z Eco-Scrapbooking.


Okładki zrobiłam bardzo ozdobne, tak jak lubię najbardziej. Oczywiście użyłam do tego kwiatów z WOC.


Nie chciałam wewnątrz wklejać samych zdjęć, więc spróbowałam opowiedzieć historię tych kilku lat w przedszkolu.


Ze wzruszeniem przeglądałam zdjęcia i naprawdę trudno było wybrać tych kilka do wklejenia.



Na ostatniej stronie znalazło się miejsce na życzenia i podziękowania.


Całość jest raczej płaska, chociaż ma całkiem sporo warstw. Strzałki, wykrzykniki, nawiasy wycięłam Marianne D COL1389.



Dziękuję za wizytę, pozdrawiam serdecznie :)

13 komentarzy:

karolina jeżak pisze...

Przepiękne prace! Na miejscu Pań byłabym naprawdę wzruszona... :)

Aneta pisze...

Przecudne!

OriBella pisze...

Takie prace są nie dość, że piękne, to wyjątkowe, niepowtarzalne i jako pamiątka zostają na dłuugo:)

Jola pisze...

Przepiękne!!! Zawsze kiedy tu zaglądam jestem zachwycona i oczarowana :DDD. Dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz :))).

OK pisze...

КРАСОТА!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniałe!!

hania739 pisze...

Świetna pamiątka, a napisy tylko dodają uroku :))

GosiaMachynia pisze...

Świetny :) Panie na pewno były zadowolone !!!

Unknown pisze...

Wspaniałe albumiki ! Wzruszyłabym się, gdybym dostała taki album od wychowanka :)

danutka pisze...

Są super!:)

a.le kartka pisze...

Niezwykłe podziękowanie!

Wanda pisze...

cudnie :)

wiola_c pisze...

Buzia sama się śmieje do Twoich albumów. Piękne, radosne i pełne wspomnień. Super opowiedziana historyjka. :)
Patrzę i od razu humor mi się poprawia.