Translate

środa, 27 kwietnia 2016

Pamiątka dla dziewczynki

Kolejna, bardzo prosta, ale elegancka pamiątka pierwszej komunii, tym razem dla dziewczynki.


Użyłam foldera Marianne D DF3416, dodałam bordery CR1330. W centrum przykleiłam wycinankę Marianne D LR0272, dwa owale i tekturkę ze Scrapińca.


Wewnątrz kartki miejsce na życzenia oraz border CR1330, który zdobi kieszonkę na pieniądze.


W komplecie pudełko...


...które również ozdobiłam Marianne D LR0272. Użyłam delikatnych papierów z Galerii Rae.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

Nana and Papa pisze...

Love this card! What paper line did you use?

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

I used this paper: http://sklep.galeria-rae.pl/w-tiulu-i-koronkach/478-w-tuilu-i-koronkach-koronki-na-okraglo.html

aga-craft pisze...

Ładniusia i ta perełka jak wisienka na torcie :D

Elżbieta pisze...

Ale to ładne :)

Arleta pisze...

rewelacyjne

Anka_Hanka pisze...

Elegancja w prostocie, mistrzowskie połączenie...

wiola_c pisze...

Piękny i elegancki komplecik.