Translate

czwartek, 15 października 2015

Kartka świąteczna z domkami

Czas na dziesiąte w tym roku wyzwanie Marianne`s Design Divas - w październiku ma ono tytuł "Kraft". Moja interpretacja to kartka z domkami Marianne D LR0382. Są cudne, spójrzcie sami:


Użyłam ich do zrobienia świątecznej kartki z kulą COL1362. Tło w kuli wytłoczyłam folderem DF3420. Dodałam kompozycję z poinsecji LR0122, ostrokrzewu LR0244, gałązek COL1393, które wycięłam z papieru mulberry RB2232. Świąteczne papiery to Marianne D Made in Holland. Śnieżynki wycięłam CR1335.



Użyłam materiałów Marianne Design:
Dutch Houses LR0382
Snow Globe COL1362
Snowflakes CR1335
Eline`s Poinsettia CR1393
Folder Ice Cristals DF3420
Poinsettia Straight LR0122
Holly Branches LR0244
Mulberry paper RB2232 
Paper bloc Made in Holland.

Zapraszam do udziału w wyzwaniu - pamiętajcie tylko o użyciu minimum trzech dowolnych produktów Marianne D. 

14 komentarzy:

Matilde pisze...

Piękna kartka, piękna gwiazda betlejemska - całość prezentuje się po prostu CUDNIE! :) Domki urocze :)

Gertrude pisze...

Ein Traum so eine schöne Landschaft
glg Gertrude

ewinka Nowa pisze...

Piękna kolorystycznie , nawet dostrzegłam tam moją kamieniczkę ;-)))

a.le kartka pisze...

Urocze domeczki! Śliczna kartka :)

krystynas pisze...

Wow.. jak cudnie, piękne połączenie czerwieni i papieru kraft.

Larte pisze...

O matko, jaka piękna! Wszystko w niej jest idealne!

OK pisze...

ОЧАРОВАТЕЛЬНО!

Domcia pisze...

Monika, cudne te domki, przepiękne kartki świąteczne!

Anka_Hanka pisze...

Domki w prześlicznym otoczeniu:)

GosiaMachynia pisze...

Śliczna !!!

dokaem pisze...

Jak pięknie... :D

wiola_c pisze...

Cudna kartka, a domki wyglądają jakby były zamknięte w szklanej kuli. teraz tylko potrząsnąć i śnieg będzie się tam sypał. :D

Ewa Szubra pisze...

Cudowna karteczka - domki rewelacyjne ale tymi kolorkami wydobyłaś ich piękno. Jestem zachwycona i podziwiam i podziwiam i podziwiam :)

Ewa S. pisze...

Zachwyca mnie ta czerwień - cudna kartka!!!