Translate

wtorek, 24 lutego 2015

Znów na żółto

Kolor żółty zdominował w tym roku moje wielkanocne kartki. Dzisiaj kolejna żółta kartka, tym razem z moimi kwiatami i wykrojnikami Rosy Owl.


Użyłam małego napisu Radosnych świąt, dodałam listki róży i długie listki, które wspaniale sprawdziły się w wiosennej kompozycji.


Narcyzy zrobiłam za pomocą wykrojników Marianne D: duży kwiatek wycięłam LR0128, a małe LR0145. Użyłam białego papieru czerpanego, który przemalowałam na żółto. Ażurowa bramka to Marianne D CR1304, dodałam też żywicznego ptaszka Primy i gałązki z masy clay.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

26 komentarzy:

szepty serca pisze...

Przecudna

OriBella pisze...

Pachnie wiosną i świętami:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna - śliczne kwiaty!!

GosiaMachynia pisze...

Piękna :)))

el pisze...

cudna kolorystyka , piękne kwiaty

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Cudne żonkilki !!!!

Dorota ma kota pisze...

pięknie :-)

OK pisze...

ЧУДЕСНО!!!!

Wanda pisze...

cudna :)

Unknown pisze...

Piękna!

wdomuujagi pisze...

śliczna wiosenna karteczka,

Dobra pisze...

Cudeńko. Karteczka rewelacyjna.

moniqurd pisze...

Piękna karteczka.

Unknown pisze...

Cudna! I te narcyze <3

Bea pisze...

łooooooo BAJKA!!!

Becia scrapuje pisze...

Piękna, prawdziwie wiosenna!

a.le kartka pisze...

Cudna, iście słoneczna i wiosenna!

ewinka Nowa pisze...

Śliczne kwiaty i kolory - wiosna nadciąga !

Ewa pisze...

Zachwytom moim nie ma końca!

bardzomalinowo pisze...

Piękna, energetyczna i cudne kwiatki :)

Matilde pisze...

Piękna, wiosenna kompozycja!

krystynas pisze...

Twoje narcyze prezentują się obłędnie - kartka przepiękna.

wiola_c pisze...

ach jak ciepło i wiosennie się zrobiło za sprawą Twojej ślicznej karteczki. :)

Beth F. pisze...

Your card is absolutely stunning!

dagmarakos.blogspot.com pisze...

jestem pod wielkim wrażeniem za każdym razem, gdy ogladam Twoje prace :)

Ewa S. pisze...

Absolutnie zachwycająca!!!