Translate

niedziela, 15 lutego 2015

Urodzinowy komplet i wyniki candy

Urodzinowy komplet powstał z papierów Craft&You Design "Tea Time".


Do zrobienia kartki użyłam papieru Tea Time 5, tagi wycięłam z małego pada Tea Time, a zieloną koronkę z paska Tea Time 03.


Dodałam piękne, turkusowe kwiaty z Wild Orchid Crafts. Napis oczywiście od Rosy Owl.


Niełatwo jest zrobić notes zarazem praktyczny i ładny. Postanowiłam tego spróbować, a efekty moich prób wyglądają następująco:


Beżowy postarzamy papier to Tea Time 01, obrazek wycięłam z Tea Time 07, a zieloną koronkę z Tea Time 03. Tagi ozdobiłam papierami z małego pada.  Obrazek umieściłam w primowej żywicznej ramce, a do sprężyny przywiązałam primowe kluczyki.


Cały komplet wygląda następująco:


Bardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w moim rocznicowym candy, ilość zgłoszeń przerosła moje najśmielsze marzenia. Dziękuję też za wszystkie przemiłe życzenia :*

Zwycięzcą rocznicowego candy jest 


Gratuluję i proszę o przysłanie adresu do wysyłki :)


Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie!

35 komentarzy:

dokaem pisze...

Absolutnie genialny komplet!!

Izabela pisze...

Przepiękny komplet!

Izabela pisze...

Przepiękny komplet!

ellyscard creatief pisze...

Beautiful creations.Love the flowers and the gorgeous flowers.

wiola_c pisze...

cudowny, urodzinowy komplet. Piękne papierki w ślicznej kompozycji. :)
Gratuluje zwyciężczyni Twojego candy i dziękuję za wspólną zabawę :)

barbarahaft pisze...

przepiękna praca.....

Kaśka pisze...

Komplecik jest piękny :)

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękny, miętowy komplet :)

Rademenes pisze...

Zestaw, jak zawsze - przepiękny, a Zwyciężczyni candy serdecznie gratuluję tak wspaniałych wygranych :-).

AnetaA pisze...

Prześliczne prace w pięknych kolorkach :)
Ja bym się nie dziwiła tak długaśnej kolejce, przecież stałyśmy po cudne rzeczy :D Gratuluję wygranej, na pewno przysporzyła ogromnej radości :)

Tilia pisze...

Piękne prace :)

Renikaa pisze...

Bajeczne prace.... Takie przedwiośnie..... Jeszcze lekko zimowo i te piękne kompozycje kwiatowe :)

ewinka Nowa pisze...

JA???? O rany jak się cieszę ogromnie ! Dziękuję :-)))) Zajrzałam ,bo zaintrygowały mnie te lekko turkusowe elementy i papiery na kartce, a tu taka niespodzianka :-)))

Gosia pisze...

Przepiękny komplet... Delikatny, romantyczny, kobiecy ... ;)

Ludkasz pisze...

Przepiękny komplet:) Gratuluję szczęściarze:)
Pozdrawiam:)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Tak... pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie!

Eliza Art pisze...

Piękny komplecik . Gratuluję zwyciężczyni Candy. Ciebie zaś pozdrawiam serdecznie

betina pisze...

Delikatna, koronkowa robota. Piękny komplet :)))
Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranej :)

Unknown pisze...

Ogromne gratulacje ! :)
Komplet natomiast cechuje się pięknymi zestawami kolorystycznymi! :) Jestem zauroczona.

Ania A.D.Home pisze...

Piękny notes. Dosłownie bajeczny! A szczęśliwej zwyciężczyni gratuluję:)

Unknown pisze...

Cudowne kartki! Gratulacje dla zwyciężczyni :))

joasiaart pisze...

Gratuluje - przesyłam pozdrowienia.

joasiaart pisze...

Gratuluje - przesyłam pozdrowienia.

Unknown pisze...

Gratulacje, dzięki za emocjonującą zabawę . Zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

a.le kartka pisze...

Notes i kartka - piekna para:-) Do twarzy im w tych kolorkach.
Gratulacje dla Ewinki i dziękuję za zabawę!

el pisze...

gratuluję ale i szalenie zazdroszę w końcu mieć Twoje dzieło to nie lada zaszczyt ... ale cóż .... i tak nad uwielbiam Twoje dzieła. Cudowny komplet

Ewa S. pisze...

Ależ cudnie lekki, świeży, pachnący miętą komplet!!! P.S. No jak tu nie pogratulować Ewince, mnie również udało się jakiś czas temu zdobyć cudeńko wykonane rękami Moni - uczta dla oczu!!!

Alicja pisze...

Piękny komplet. Dziękuję za zabawę. Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Tym kompletem skradłaś moje serce, jest przeuroczy!
A zwyciężczyni gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę;)

Shylaashree pisze...

Congratulations moni and lovely projects as usual

krystynas pisze...

Wspaniały turkusowy komplet - pięknie zestawiłaś koronkę na papierze z tą wycietą dziurkaczem/wykrojnikiem
Dziekuję za wspaniałą zabawę i cudne Candy.
Pozdrawiam

Kasia Udalska pisze...

Rany jaki ten komplet jest piękny!! Doskonały!! Kartka podbiła moje serce, nie mogę od niej oczu oderwać! <3

AgaSi pisze...

Cudny komplet - super kolorki wybrałaś, te kwiaty są obłędne!!!

Unknown pisze...

Serdeczne gratulacje Zwyciężczyni, której bezczelnie:-), ale bardzo życzliwie!!, zazdroszczę wygranej.
Piękny, lekki, romantyczny komplet. Sama ulotność:-)

Pasje Justychy pisze...

Przepiękny komplet. Dziękuję za zabawę :) pozdrawiam