Translate

wtorek, 16 grudnia 2014

Przepiśnik

W grudniu Craft&You Design zaprasza Was na jeszcze jedno wyzwanie, tym razem kulinarne.


Moja interpretacja to przepiśnik w ciut nietypowych kolorach, a to za sprawą papierów z kolekcji My home garden. Zielony papier to My home garden 05, użyłam też papieru z nadrukiem ziół z małego pada. Ozdobne ramki i tagi wycięłam a arkusza  My home garden 07.




Wewnętrzne okładki ozdobiłam  My home garden 05 i My home garden 04.


Wewnątrz zrobiłam trzy przekładki, sałatkowa z ziołami z My home garden 05...


...dania główne z pomidorkami My home garden 02...


...na ciasta i desery z owocami My home garden 04.


Zapraszamy do wspólnej zabawy :)

8 komentarzy:

betina pisze...

Fantastyczne kolorki, zwłaszcza gdy teraz dominują świąteczne barwy :)
Piękny przepiśnik z zachwycającą oprawą łyżeczki :))))

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczny!!

Artes de Nágela pisze...

Beautiful!
Thank you for sharing with us, throughout the year, their talent and their creativity.
Merry Christmas!

Wanda pisze...

cudny:)

a.le kartka pisze...

Ale soczysty i smaczny przepisnik! Soki trawienne pobudzone:-))

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Piękny i super te przekładki tematyczne, mniam :-)

Klaudia/Kszp pisze...

Jaki piękny :)

Ewa S. pisze...

Świetny!!! A jeszcze nigdy nie robiłam.