Translate

wtorek, 5 sierpnia 2014

Sto lat

Dziś urodzinowa kartka w nietypowym kształcie z napisami i listkami od Rosy Owl.


Ramkę wycięłam wykrojnikiem Marianne D LR0317. Dodałam kilka kwiatków i listki róży od Rosy Owl.  Napis to Sto lat, a papiery to Panna Oliwia Studia 75.



Kartka to Wacky-Squash Fold Card, a zrobiłam ją według tego kursu. Bardzo łatwa do zrobienia, a przy tym efektowna. Związałam ją wstążką na boku, a jej wnętrze zdobią kwiatuszki, listki róży i napis W dniu Urodzin.



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

16 komentarzy:

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękna delikatna praca, niesamowite kolory. I genialna forma :)

coco.nut pisze...

przepiękna!!! i zaprawdę niezwykła w kształcie :)

Nitki Ariadny pisze...

Istotnie - niezwykła!:)

artiza pisze...

fantastyczna...klimatyczna ...bajecznie różana...CUDO

Kasia B. pisze...

Przepiękna, subtelna i w bardzo ciekawej formie !!

wiola_c pisze...

ale cudna. Nie dość, że ślicznie skomponowana to dodatkowo taka fajna niespodzianka po otwarciu! :D

Marghe pisze...

So cute...

scraPina pisze...

Cudowna praca! Bardzo ciekawa forma jeszcze takiej nie widziałam, i może sama kiedyś skorzystam z kursu :)

Unknown pisze...

A mnie zachwyca i kształt i kolorystyka :) Piękna kartka :)

a.le kartka pisze...

Ale fajna forma! a wykonanie perfekcyjne.

Amlai pisze...

Piękna praca... Kształt rzeczywiście nietypowy, ale dodaje to tej kartce jeszcze więcej uroku - taka kartka z niespodzianką :)

sajciastyczna pisze...

o mamuniu! to jest po prostu niesamowite! prawdziwe cudo!!!!

Lady E pisze...

Ale wspaniały pomysł, piekna kartka i efektowna!!

Anonimowy pisze...

Hw clever, love the fold, very pretty card
Hugs Julie P

AgaSi pisze...

Śliczna karteczka! Coraz bardziej podoba mi się ten wykrojnik mariankowy, a środek bardzo pomysłowy - z pewnością go wykorzystam :)

Ewa S. pisze...

Ależ fantastyczna forma z przepięknym wykonaniem!!!