Translate

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Dla babci

W prezencie z okazji dnia babci powstał komplet ze zdjęciami. W komplecie była kartka - sztaluga, ozdobiona kwiatami z Iamroses, papierami Galerii Rae i listkami z ekstra dużego dziurkacza MS.




Użyłam też nowej serwetki Cheery Lynn. Te małe różyczki bardzo mi się spodobały ;)




Zrobiłam też niewielki magnes na lodówkę, z tym samym zdjęciem.


Całość zamknięta w całkiem sporym pudełku.


Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnią kartką bardzo się cieszę, że tak przypadła Wam do gustu :* Życzę miłego tygodnia :)

19 komentarzy:

wiola_c pisze...

Moniś, Ty kochana potrafisz ciągle mnie zadziwić czymś nowym. Śliczny komplecik, ma piękne kolorki i uroczą kompozycję. :)

Wanda pisze...

prześliczny komplecik taki radosny wiosenny bardzo mi się podoba:)

el pisze...

ale cudna kolorystyka , ja dziś też magnesik dla babci wystawiłam... haaaaa. Idę śladem mistrzyni , to dobry znak....

Chimera pisze...

Przepiękny komplet, znowu zachwycasz :)

Aggie pisze...

Świetny pomysł na prezent! I wykonanie mistrzowskie :)

Barbara pisze...

Wzruszające prace :)

Dobra pisze...

Przepiękna karteczka, wspaniale wykonana i cudnie się prezentuje.

hania739 pisze...

Monia - cudne prace, zdjęcie chwytające za serce, babcia na pewno będzie wzruszona :))

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekna pamiatka.

Riet pisze...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

misz-masz barbary pisze...

Monia świetnie to wszystko razem wygląda a połączenie czerwieni i niebieskiego- nie pomyślałabym że będzie się tak pięknie komponowało :)
pozdrawiam gorąco :)

Daria pisze...

Pięknie, cudownie wyglądają takie mocne kolory :) Pozdrawiam serdecznie :)

Erica ♥ pisze...

So nice and colourful ☺

Have a nice and creative week !
Hugs & luv Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Pasje Justychy pisze...

Przepiękny prezent, śliczna kolorystyka :)

OriBella pisze...

Piękna praca i wspaniała pamiątka:)

Justyna pisze...

przepiękna!!

Unknown pisze...

Piękny komplecik!

artiza pisze...

cudo....

Unknown pisze...

Śliczny i soczysty kolor tej kartki. Babcia na pewno była zachwycona :) Pomysł z tymi magnesami co raz bardziej mi się podoba. Kiedyś wykonam dla siebie :)