Translate

piątek, 21 września 2012

Zimno...

Zrobiło się bardzo zimno, jak myślicie, czy to już czas na kartki świąteczne? Może jeszcze nie, ale ja po otrzymaniu paczuszki z cudnymi kolekcjami świątecznymi Marianne Design nie mogłam się powstrzymać, a więc sezon na kartki świąteczne uważam za otwarty ;)


Z pięknych papierów powstały trzy kartki, każda z innej kolekcji.


Pierwsza to świetne, ciepłe papierki ze sweterkowymi wzorami Warm Winter Wishes. Uzupełniłam je  Marianne D - Wykrojnik gałązka świerku LR0181, Marianne D - Wykrojnik bombki LR0184 i koronką JU0843.


Druga kartka to cudne, radosne kolory Cosy Christmas, do których dodałam świecę z  Marianne D - Wykrojnik świece LR0243, kokardę, poinsetię zrobioną z Marianne D LR0122 i LR0142 oraz kilka leciutkich zawijasków z październikowych nowości Marianne LR0249, LR0251 i LR0248.


Ostatnią kartkę zdobi kolekcja Scandinavian Winter, z fantastycznym czerwono-niebiesko-beżowym zestawem kolorów. Do tego Marianne D - Wykrojnik Small Oval by Petra LR0235 i duża poinsetia LR0122.


Do wykonania poinsetii użyłam papieru czerpanego. Czerwony papier tłoczony o gramaturze 150g z Namaste sprawdził się fantastycznie. Kwiaty są bardzo przestrzenne, wzorki dodały in wyrazu. Mi podobają się bardzo, a Wam?


Papiery są naprawdę piękne, więc kartki robiły się niemal same ;)


Dziękuję Wam za mnóstwo przemiłych komentarzy po postem ze składaczkiem, cieszę się, że tak się Wam spodobał :* Życzę miłego weekendu :)

27 komentarzy:

frogus_80 pisze...

Świątecznie się robi na blogach :) W tamtym roku się dziwiłam, w tym wiem że muszę zacząć wcześniej.
Kartki są wspaniałe, takie tradycyjne...bardzo mi się podobają!

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Cudne zrobiłaś gwiazdy betlejemskie :) ach....

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczne sa, bardzo podobaja mi sie Twoje poisencje :) Ja tez mysle wczesniej w tym roku o Swietach, wczoraj przyszly zamowione dwa stempelki swiateczne a dzis powinny dojsc dwa mini wykrojniki swiateczne ;) Swieczka MD na drugiej kartce rowniez bardzo mi sie podoba. Na ostatniej kartce bardzo ladna jest ta ramka al'a listowa. Pamietam, ze listy od kolezanki z USA byly wlasie w takich kopertach, z taka ramka (byc moze podobna ale tak mi sie skojarzylo milo) Milego dnia :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*

Joanno ta ramka to właśnie taki listowy wzór na papierze, nawet ma z brzegu napis "Christmas post", tylko trochę mi się schował ;P A teraz widzę, że renifery przykleiłam do góry nogami, hehehehe

mapowska pisze...

Tak, czas na święta ;) Pięknie wyszły Ci te kartki! Papiery rzeczywiście sa super, a gwiazdy betlejemskie miodzio! :)

Ala M. pisze...

piękna kolekcja świątecznych kartek, poinsecje śliczne, takie puchate

mazionta pisze...

swietne karteczki- jakos tak u Ciebie wydaje sie ze rach ciach i gotowe,a potem w domu czlowiek sie zastanawia jak ulozyc zeby bylo dobrze....

karola pisze...

Piękne papierki,kartki są prześliczne.

Joanna Wiśniewska pisze...

Jak teraz piszesz, ze tam sa renifery to je widze :) Wczesniej zauwazylam cos ale myslalm, ze to jakis element papieru. Ja sama czesto uzywam papier, ktory ma jakis wyrazny wzor ale w taki sposob, ze sie gdzies chowa. Bardzo fajna jest ta pocztowa ramka :)

wiola_c pisze...

Śliczne karteczki. :)
Podobają mi się połączenia kolorów, zieleń, czerwień... a sweterkowe papierki są cudne. I te dodatki... świeca, gwiazda betlejemska. Śliczna jest też ta wstążka na zielonej karteczce.
Coś mi się wydaje, że muszę sama zacząć myśleć o karteczkach na święta.
A reniferów na szukałam się ... :D
Jakbyś nie napisała pewnie nikt by nie zauważył.

Pozdrawiam :*

Asia Hadzik pisze...

też już porobiłam trochę kartek świątecznych ale na razie nic jeszcze nie wstawiałam:D
Ale po zobaczeniu Twojego posta to jednak chyba juz niedługo coś dodam;)

Katrina pisze...

Ja jeszcze nie czuję atmosfery Świąt... a za oknem cudnie świeci słonko, więc nawet nie czuć tak tego ochłodzenia... ale za to Twoje karteczki wyszły cudowne i bardzo klimatyczne! :)

Chimera pisze...

Śliczne te kartki, w takim ciepłym, domowym klimacie.
Im wcześniej zacznie się je robić robić, tym lepiej ;)

cyga pisze...

Bardzo radosne karteczki powiedziałabym nawet, że takie letnie;)

Niebiesko_Oka pisze...

Śliczne świąteczne kartki!
Najbardziej urzekła mnie ta z poinsecją i świeczką - jest taka nastrojowa :).

AgaSi pisze...

Moniś, nie mogę uwierzyć, już u Ciebie święta? :) Śliczne wszystkie 3, ale zieloną zachwycam się najbardziej, cudny odcień zieleni na tym papierze z gwiazdeczkami, świeczucha bardzo realistycznie wygląda, jakby rzeczywiście lał się z niej wosk, poinsetia wydaje się być taka mięsista - jak prawdziwa :)

Matilde pisze...

Wcześnie zaczęłaś :) Cudowne gwiazdy betlejemskie :)

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczne :) Pięknie wychodzą Ci te poinsecje. A do mnie dotarł właśnie ten wykrojnik i tak leży i patrzy... ;)

ArtIs pisze...

U Ciebie już świątecznie:) Piękne karteczki! W tym roku, w końcu kupiłam poinsencje i gałązke więc zacznę od inspiracji u Ciebie:)

Boei pisze...

Śliczne są, bardzo oryginalne:) Ty to masz pomysły;)

Riet pisze...

What a beautiful cards.

Hugs Riet.xx

Ludkasz pisze...

Świetne kartki:)

Gocha pisze...

Piękne i już wyczuwam w powietrzu święta :D Ja już też zakupiłam pierwszy świąteczny wykrojnik i chyba trzeba bd zacząć już coś tworzyć :) Najbardziej mi się podoba ta kartka z świeczką :)

Kasia pisze...

No i kolejna osoba rusza z pełną parą w świąteczne klimaty. Cudne kartki.

Julapi pisze...

Rzeczywiście papiery tak ładne jak te sprzyjają robieniu kartek. Piekne kompozycje a gwiazda betlejemska wyglada super.

askoz pisze...

Śliczne świąteczne kartki,na zieloną
nie mogę się napatrzeć;)Poinsecje robisz cudowne;)Pozdrawiam;)

Kreatywny Zakątek (huanita7) pisze...

Witam :) wiele razy oglądałam Twoje prace, ale nigdy nie zdecydowałam się aby coś napisać... jednak te karteczki mnie do tego niejako przekonały :) są cudowne! :) zwłaszcza ta zielona- jak najbardziej moja kolorystyka ;)
A poza tym robisz przecudowne rzeczy! Ja dopiero zaczynam i chyba nigdy nie dojdę do takiej perfekcji :( poza tym do tej pory tworzyłam tylko pudełka (jakoś tak wyszło) ale zbliżające się święta są idealnym pretekstem do wykonania pierwszych kartek :) oby się udały :)
Pozdrawiam gorąco mimo chłodu za oknem i zapraszam na mojego bloga...choć bardzo skromnego póki co ...