Translate

piątek, 7 września 2012

Wyzwanie w Rapakivi

Czas na kolejne wyzwanie #9 Rapakivi, we wrześniu pod hasłem "Na słodko" mamy wykonać opakowanie na słodycze.
Moja córeczka jest dumną pierwszoklasistką, więc aby osłodzić jej pierwszy dzień szkoły wykonałam dla niej kartkę.


Kartkę zdobi papier BO#1, który podkleiłam BO#2. Ze sztywnego kartonu wykonałam tornister, który ozdobiłam BO#5, paski zamykające tornister to BO#6 i BO#2.


Kwiatuszki wycięłam dziurkaczem i dodałam dziurkaczowe listki z BO#4. Z BO#6 wykonałam banerek, na którym nastemplowałam napis.



Wnętrze z wierszykiem i życzeniami również zdobią śliczne groszki :)



Pewnie zastanawiacie się, gdzie to opakowanie na słodycze? Schowałam je wewnątrz tornistra ;P


Sprawdźcie, jakie piękne prace wykonały pozostałe projektantki i zapraszamy do wspólnej zabawy :)

33 komentarze:

joyanna pisze...

Świetny pomysł, super wykonanie :)

Marta pisze...

Bardzo, bardzo pomysłowe :))) Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

Matilde pisze...

Ale fajny tornister! Sam w sobie cudny, no a zawartość jeszcze dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność :)

wiola_c pisze...

Piękne i słodkie rozpoczęcie roku szkolnego. :)
Świetnie dobrana kolorystyka.
Pamiętam jeszcze wszechobecne granatowe fartuszki. Ten kolor zawsze będzie mi się kojarzył ze szkołą.
Plecak zaś to ciepłe, radosne słoneczko. :)
Moniu jak zwykle wszystko ślicznie wymyśliłaś i wykonałaś. :D

Татьяна А. pisze...

Lovely!!!

Asia pisze...

O rety, mistrzostwo świata :) super pomysł na przemycenie słodyczy :) masz niezwykłe pomysły. Karteczka piękna i radosna :)

Rae pisze...

hihi, fajny pomysł :) A czy te czekoladki nie przeważają? Kartka jest w stanie stać?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa :*
Zuzia była kartką zachwycona, stoi na jej nowym biurku :)
Rae kartka jest bardzo stabilna, nie przewraca się, zrobiłam ją z bardzo sztywnej bazy, więc nic się też nie wygina.

Katrina pisze...

Pomysł z tym tornistrem jest po prostu REWELACYJNY! :)

Riet pisze...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Ala M. pisze...

Rewelacyjna inspiracja!

[Kasia] pisze...

Pomysłowa, a do tego cudnie wykonana - napatrzeć się nie mogę :)

Malgodia pisze...

KAPITALNA !!!

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, eine wirklich ganz süsse Karte für Dein Töchterchen. So ist der erste Schultag besonders süss.
Liebe Grüsse, Ulla

gré pisze...

whoow its beautiful

groetjes gré

Marghe pisze...

Beautiful work, ideal to give to the teachers ... Greetings from Venezuela


Piękna praca, idealnie, aby dać do nauczycieli ...Pozdrowienia z Wenezueli

Hermoso trabajo, ideal para obsequiar a las maestras.. saludos desde Venezuela.

julia.renger pisze...

Какая замечательная открытка! Живая и оригинальная! А портфель - прелесть!

AgaSi pisze...

Moniu, rewelacyjna karteczka a pomysł na czekoladki w tornistrze bombowy!!! Do tego mistrzowskie wykonanie - nic dodać, nic ująć:)

Niebiesko_Oka pisze...

Nie, no kartka fantastyczna!
Córcia pewnie zachwycona :).

mazionta pisze...

Bardzo fajna karteczka- też bym chciała taką dostać.

Klaudia/Kszp pisze...

Wspaniała kartka, tornister jest genialny :) Pozdrawiam serdecznie

Agnieszka - ABOKU pisze...

z taką pyszną karteczką aż miło iść do szkoły :)

Carola pisze...

What a beautiful card, very original!
Greetings, Carola

cyga pisze...

Taka kartka doda energii i będzie świetną pamiątką pierwszego dnia w szkole

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
Il tuo lavoro e' meraviglioso e originale l'idea della cartella con i dolcetti... sei bravissima...
a presto Ada

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładna kartka, super pomysł na plecak z czekolada :) Wasza córka na pewno była zachwycona :) Nasz córka również szkołę zaczęła :)

BellaArt pisze...

Jak zwykle zaskakujesz rewelacyjnym i oryginalnym pomysłem!:) Wspaniała kartka,!:))

krystynas pisze...

Niesamowity pomysł i genialne wykonanie - bardzo efektowne opakowanie na słodkości.

Jola pisze...

Wspaniały pomysł i cudowne wykonanie. Serdecznie pozdrawiam. Jola

betina pisze...

Fantastyczny pomysł :)

OriBella pisze...

och słodziutkie powitanie szkoły:) Super:)

GosiaMachynia pisze...

Pomysł na plecaczek Genialny !!!! jestem pod ogromnym wrażeniem !!!!

fasoolka pisze...

Wow,super pomysł z tym plecaczkiem, w dodatku z niespodzianką ;)