Translate

poniedziałek, 17 września 2012

Wyzwanie Galerii Rae

Kolejne, już 17 wyzwanie Galerii Rae ma tytuł "Od linijki". Niemal wszystkie moje prace są bardzo uporządkowane, więc miałam nie lada kłopot ze zrobieniem czegoś jeszcze bardziej od linijki ;P Po namyśle zdecydowałam się na oprawę planu lekcji mojej pierwszoklasistki.


Ulubiony kolor Zuzi to oczywiście różowy, więc wybrałam gorące odcienie Continuum w różu. Uzupełniłam kilkoma kwiatuszkami, listkami wyciętymi z tulipanów, kryształkami oraz wydrukowanymi motywami linijek i ołówków, które wycięłam i podkleiłam kosteczkami. 


Plan lekcji podkleiłam matą magnetyczną i zawisł u Zuzi w pokoju, na jej tablicy nad biurkiem. Do kompletu zrobiłam też odrobinę mniejszy i mniej ozdobny plan na lodówkę.


Plan na lodówce jest po to, bym nie zapomniała odebrać mojej uczennicy ze szkoły ;P Uwzględnia też zajęcia dodatkowe. Dzięki kolorowi nie zginie na naszej lodówkowej galerii sztuki ;)



Koniecznie sprawdźcie jakie piękne prace wykonały pozostałe projektantki i zapraszamy do wspólnej zabawy :)
Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa i życzę udanego tygodnia :)

18 komentarzy:

Alicja w krainie papieru pisze...

Wspaniały plan lekcji , kolorki które ja też lubię :)) Pozdrawiam :)

wiola_c pisze...

Świetny pomysł! Przydatna praca i śliczna ozdoba :)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Super :)

Natka pisze...

Śliczne obydwa! Chyba tez będę musiała podobne zrobić...

Rae pisze...

Zdecydowanie jest bardzo od linijki i super spełnia wszystkie wytyczne :D
A do tego praktyczny i jeszcze w ulubionym kolorze Zuzi, cóż chcieć więcej? :)

Bea pisze...

Pięknie!
czcionka idealna!

OK pisze...

чудесное расписание уроков!

Klara154 pisze...

Ty to jesteś kopalnia pomysłów.
Muszę pamiętać, żeby i moim takie coś kiedyś zrobić.
Ten róż jest świetny i bardzo elegancko komponuje się z bielą.

Ursula Alice Stegmann pisze...

Das ist eine fantastische Arbeit!!!!
Liebe Grüsse, Ulla

mazionta pisze...

sliczna oprawa!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Super!!!
:*

cyga pisze...

Śliczny i bardzo dziewczęcy, sobrze, że można go zawiesić, mojego pierwszaka ciągle ginie bo stoi na biurku.

AgaSi pisze...

Śliczna - a na dodatek praktyczna - rzecz :) Mojej Hani też by się z pewnością spodobał :)

Riet pisze...

So gorgeous Monia.

Hugs Riet.xx

Chimera pisze...

Zuzia na pewno zachwycona, bo prześliczny jest ten plan lekcji :) Bardziej "od linijki" już chyba nie można ;)

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
Il tuo caledario con orario scolastico e' molto bello, immagino sia per tua figlia che e' andata a scuola...
a presto Ada

Julapi pisze...

Super plan. Zazdroszę tej Zuzi bo od małego ma takie fajne rzeczy o których my tylko mogłysmy pomarzyć.

Joanna Wiśniewska pisze...

Wasza córcia ma z Tobą dobrze, jaki cudny plan lekcji :)