Translate

środa, 12 września 2012

Wrzosowy składaczek na ślub

Dziś kolejny składaczek ślubny, tym razem w delikatnych wrzosowych kolorach.


Użyłam ramki Marianne D - Wykrojnik Small Oval by Petra LR0235 oraz Marianne D - Anja's Labels LR0241.


 Wewnątrz, na kieszonce na pieniądze, umieściłam kompozycję z kielichów Marianne D - Wykrojnik kieliszek LR0237.


 A z tyłu ponownie Marianne D - Anja's Labels LR0241.


Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod postem z jubileuszowym pudełkiem. Pochwalę się Wam, że zostało ono wyróżnione na forum Splitcoaststampers ;)


Pozdrawiam serdecznie :*

35 komentarzy:

Carola pisze...

What a beautiful card again!
My compliments.
Greetings, Carola

OK pisze...

ЧУДЕСНО!!!

Beacia - 24 pisze...

Cudny składaczek i jak zawsze powalające połączenie rożnych wykrojników.
Gratuluję wyróżnienia :)

Matilde pisze...

Jak zawsze - zachwycająca! :)

GosiaMachynia pisze...

Komplecik prześliczny ... strasznie lubię fiolet :))

wiola_c pisze...

Twoje prace są zawsze ślicznie skomponowane więc nie dziwię się, ze kolejna z nich została wyróżniona. Gratuluję!!!
Piękne, delikatne kolory ma ten składaczek. Bardzo mi się podobają kieliszki na kieszonce. To taki pierwszy wspólny toast za zdrowie młodej pary. :)

AgA pisze...

Zgadzam sie z wiolą_c Nic dodać nic ująć. gratuluję :)

Karmeleiro pisze...

oo, ten komplet mnie urzekł! kropki, kropeczki górą :))

BellaArt pisze...

Wspaniały komplet! Wszystko pięknie dopasowane i dopracowane!
Serdecznie gratuluję wyróżnienia!:))

ArtIs pisze...

Jak ja kocham kropeczki:) Urzekający komplet, jest taki słodki, lekki i baaaardzo elegancki!!! Piękny!

Bea pisze...

Super!

Chimera pisze...

Gratuluję wyróżnienia!
Jaki śliczny jest ten składaczek, lekki delikatny i oczywiście świetnie skomponowany!

Wanda pisze...

prześliczny składaczek:)

Asia Hadzik pisze...

Śliczna!

Rae pisze...

Świetne! I te kieliszki to fajny motyw, trochę inny niż zwykle :)

America pisze...

Love all the fabulous details.

karola pisze...

Cudny składaczek.

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
La tua card e' stupenda, molto elegante e ottima la scelta dei colori...sei bravissima...
a presto Ada

Mihaela pisze...

Very beautiful work, Monia!!!

Natka pisze...

Piękny, delikatny i wysmakowany! Świetne kieliszki do szampana!

Boei pisze...

Przepiękny komplecik! Kieliszki cudne;)

Marghe pisze...

beautiful, cute ... I love those colors ...
Greetings from Apure Venezuela
marghe
http://mayodetalles.blogspot.com

hermosa, linda... me encantan esos colores...
saludos desde Apure Venezuela
Marghe
http://mayodetalles.blogspot.com

piękne, słodkie ... Kocham te kolory ...
Pozdrowienia z Apure Wenezueli
Marghe
http://mayodetalles.blogspot.com

Joanna Wiśniewska pisze...

Prześłiczny składaczek, kolory i dodatki bardzo mi się podobają :) Gratuluję Splitcoaststamper'owego wyróżnienia :) ps. podoba mi się komentarz powyższy od M. Roa :):)

lilavati pisze...

pięknie, jak kupowałam wykrojnik obrączki, to zastanawiałam sie nad kieliszkiem i odpuściłam, jednak nies;sznie:)

Artnova pisze...

Pełna uroku,piękna.Pozdrawiam serdecznie.

nirshya.dwbh pisze...

Piękny składak! Ślicznie wygląda ten miks kolorystyczny!

Pozdrawiam

Niebiesko_Oka pisze...

Piękna kartka,
cudnie ukwiecona!
A wyróżnienia serdecznie gratuluje - w pełni zasłużone :D.

Riet pisze...

What a beautiful card Monia.

Hugs Riet.xx

Ania pisze...

Wow!Świetny pomysł.

AgaSi pisze...

Gratuluję wyróżnienia, oczywiście w pełni zasłużone bo box super, a ten składaczek jest cudny, jagodowy taki :) Motyw kieliszków super :)

Ines pisze...

piękny składak w cudnych kolorach:)

Barbara pisze...

Jak zobaczyłam w tytule posta,że składaczek to od razu przypędziłam,uwielbiam je :) a środek jak zwykle urzekający :) kiedy zobaczyłam ten kieliszkowy wykrojnik pomyslałam,że jest kompletnie nieprzydatny,bo niby na co? na sylwestra? a tu proszę...i ślubnie może być :)

barbarahaft pisze...

przepiękna karteczka...

ania pisze...

Śliczny i niezwykle elegancki:)

Julapi pisze...

Moje kolory przez co karteczka podoba mi sie jeszcze bardziej.