Translate

piątek, 14 września 2012

Urodzinowa i różana

Dziś na poprawę nastroju mocno różowa kartka urodzinowa ;P


Bazę tej kartki wycięłam za pomocą Marianne D - Anja's Squares LR0242. Na bazie umieściłam róże wykonane według mojego kursu. Zrobiłam je z białego papieru czerpanego, a ich brzegi potuszowałam. Różaną kompozycję uzupełniłam listkami Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164 i gałązkami Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151 które wycięłam z zielonego papieru czerpanego 260g.


Wnętrze kartki ozdobiłam serwetkami, a na kołach wyciętych Nellie's Choice - Frame dies multi umieściłam życzenia i napis Marianne D LR0223.


Różowy papier to Indian summer Marianne D. Do kompozycji kwiatowej dodałam różowe pręciki Marianne D JU0859.


Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa, jakie zostawiacie :* Życzę udanego weekendu :)

35 komentarzy:

Beacia - 24 pisze...

Jako, że jestem pierwsza porywam i zmykam. kartka boska. Po prostu zauroczyła mnie na całego :)

Elly pisze...

GORGEOUS!!!

Anabel pisze...

przepiękna karteczka!!! aż ślinka cieknie :)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Przepiękna !

Ludwisia pisze...

Sliczna karteczka :o)

Rae pisze...

Świetnie wyeksponowałaś tu wszystkie te wykrojniki :)

wiola_c pisze...

Obok Twoich pięknych prac nie można przejść obojętnie.
Zachwycają starannością, piękną kompozycją i niebanalnymi pomysłami na wykorzystanie wykrojników.
A kwiaty to mistrzostwo. :)
Karteczka jest śliczna.

Matilde pisze...

Monia, wzbudzasz we mnie niekłamany zachwyt swoimi kwiatowymi kompozycjami! Mistrzostwo świata! :))

BellaArt pisze...

Wspaniała kartka! Róże-mistrzostwo!:))

Asia Hadzik pisze...

Śliczna!

coco.nut pisze...

ach, przepiękny bukiet, cudne są te róże z tym brzegiem ciemniejszym!!! i środek niezwykle elegancki, no majstersztyk po prostu!!!

kreatywny-kącik pisze...

Przepiękna kompozycja, wszytsko genialnie wyeksponowane - bardzo mi się podoba :)

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
Le rose della tua card sono a dir poco meravigliose...brava brava brava...
a presto Ada

Joanna Oborska pisze...

Koronkowa robota. Piękna!
:)

Hogata pisze...

Podziwiam te Twoje ozdabiane wnętrza kartek, mi brakuje do tego cierpliwości ;)

Asia pisze...

Piękna i bogata! Kwiaty to mistrzostwo... jak żywe! Piękna kartka jak zwykle... Jeszcze raz dziękuję za pomoc, skrzynka już gotowa, co prawda dodałam mniej Twoich dodatków niż planowałam, ale są i dodają klimatu :)Pozdrawiam

Riet pisze...

So beautiful card.

Hugs Riet.xx

Wanda pisze...

piękna urzekająca kartka:)

Chimera pisze...

Jest naprawdę urocza, bardzo mi się podoba :)

AgaSi pisze...

Moniu - mistrzowska! Różyczki są boskie,a poza tym znowu świetnie zaprezentowałaś wszystkie wykrojniki. Do tego jeszcze śliczne kolory. Nic dodać, nic ująć!

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, Wie immer, eine Wunderbare Karte,und Wie immer mit den schönsten Blumen!!!
Liebe Grüsse, Ulla

cyga pisze...

Moniś stajesz się guru kwiatowym, może czas pomyśleć o własnej kwiaciarni.

ania pisze...

Piękna karteczka, a kwiaty - fantastyczne!!

[Kasia] pisze...

Nic tylko podziwiać :) A róże obłędnie piękne!

seagirl pisze...

Cudne są te ażurki. A róże... jak żywe! Pozdrawiam

Katrina pisze...

Niesamowite te róże - jak żywe! :) I cudna ażurowa karteczka. :)

Barbara pisze...

oj,ja lubię takie kolory :)baaaaaardzo lubię :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudna, róże piękne, pięknie pocieniowane :)

Angi pisze...

Boskie są te róże! Muszę w końcu spróbować takie stworzyć.

kathi17 pisze...

Beautiful as always!

Alicja w krainie papieru pisze...

Śliczna , a róże robisz cudowne :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Przepiękna kartka!!!
Róże są obłędne :))
:*

Julapi pisze...

Ale pięknie wyglada ten wykrojnik, nie wspomne juz o różach które jak zwykle są cudne

Julapi pisze...

Ale pięknie wyglada ten wykrojnik, nie wspomne juz o różach które jak zwykle są cudne

el pisze...

oglądam te Pani karteczki , oglądam i wciąż nie mam ich dość ... każda inna .... skarbnica wiedzy u Pani i inspiracji