Translate

środa, 26 września 2012

Komplet na zdjęcia

Kolejny komplet na zdjęcia wykonałam specjalnie dla przeuroczej Głaszy.


Nie chciałam odwrócić uwagi od tych ślicznych fotek autorstwa Anny Raczyńskiej, więc dodałam tylko kilka  ozdób. Całe pudełko okleiłam papierem Przyszła wiosna - W ptasich trelach.


Komplet składa się z pudełka oraz folderka na płytę.


Folderek może służyć również jako ramka ;)


Wnętrze folderka także zdobi zdjęcie oraz kwiatuszki, które zrobiłam z filcu za pomocą wykrojnika Marianne D - Wykrojnik ramka prostokątna i kwiatek CR1202


Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa, jakie zostawiacie :*

25 komentarzy:

wiola_c pisze...

Ślicznie wyeksponowałaś kompozycją urocze zdjęcie modelki. :)
Pokazałaś jak niewiele elementów potrzeba by stworzyć piękną pracę.
Tylko oczywiście trzeba mieć Twoje wyczucie i talent, by ta praca właśnie tak wyglądała :D

Natka pisze...

Ślicznie i delikatnie przyozdobiony zestawik. A zdjęcia naprawdę urocze...

olenka pisze...

So cute and simple!!!

Bea pisze...

Śliczne! I fotki małej bohaterki - bardzo urocze!

Wiśnia pisze...

piękny!!! modelka też śliczna

Asia Hadzik pisze...

piękne rzeczy robisz!

Chimera pisze...

Przeuroczy komplet, w ślicznych, wiosennych kolorach :)

JagaBa pisze...

Przepiękny komplecik!!!Śliczne są te malusie filcowe kwiatuszki!

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
Bellissimo!!! Il tuo lavoro mi piace molto e molto bella la bambina nella foto. E' tua figlia ?.
a presto Ada

Anula pisze...

Śliczny komplet! Wspaniale komponują się radosne wiosenne kolorki:)

BellaArt pisze...

Piękny komplet!

Ursula Alice Stegmann pisze...

Was für eine schöne Karte und was für ein schönes Mädchen. Der richtige Rahmen dafür.
Liebe Grüsse, Ulla

Riet pisze...

So beautiful Monia.

Hugs Riet.xx

Artnova pisze...

Piękne i takie optymistyczne:)

Katrina pisze...

Fakt - zdjęcia są tak cudne, że już niewiele ozdób im potrzeba. Piękny, stonowany komplecik! :)

Barbara pisze...

Wspaniałe !!! cóż za kolory,idealnie skomponowały się ze zdjęciami :)

Marghe pisze...

is beautiful....

Daria pisze...

Piękny, dziewczęcy komplecik :) Super :) Pozdrawiam serdecznie :)

Wanda pisze...

uroczy komplecik w przepięknej kolorystyce:)

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękny komplet w cudnej świeżej zieleni :) Zdjęcia też fenomenalne! :)

Boei pisze...

Cudowna oprawa pięknego zdjęcia:)

AgaSi pisze...

Cudny komplet Moniś, jak zwykle świetnie dobrałaś papiery i dodatki, które idealnie komponują się ze zdjęciem.

Julapi pisze...

Piekna oprawa równie pięknych zdjęć:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczny komplet. Bardzo ładne kolory i modelka śliczna :)
Twojej ulubionej kartki nie udało mi się odgadnąć :) Ale to dlatego, że strzelałam bo każda mi się podobała :)

OriBella pisze...

Piękny układ zdjęc i te filcowe kwiatuszki - miodzio:)