Translate

poniedziałek, 24 września 2012

Kolorowo

Kolorowe kartki powstały jako wynik zabawy z nową kolekcją Hot&Cold i stempelkiem Marianne D DDS3310.


Zrobiłam trzy wersje kolorystyczne.
 

Pierwszą kartkę zdobi beżowo-zielona strona H&C#4, do której dobrałam żółte dodatki: kwiatek, wstążkę, perełki. Listki wycięłam z BO#4, którego kolor dostosowałam mazakiem do koloru stempelka.


Błękitna kartka ozdobiona jest bardziej oszczędnie. Papier to delikatny  H&C#4, dodałam tylko gałązki z  BO#4 i różyczki.


Ostatnia, gorąca czerwona kartka swój kolor zawdzięcza ślicznemu H&C#1. Dołożyłam szarotkę, różyczki, wstążkę i listki wycięte z BO#4.


Kolorowanki jeszcze średnie, ale wciąż ćwiczę, więc mam nadzieję, że niedługo się poprawię ;) Ciekawe, czy zgadniecie, która kartka podoba mi się najbardziej?
Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa i odwiedziny :* Życzę udanego tygodnia :)

32 komentarze:

Violinowo pisze...

Karteczki jak zawsze prześliczne. Pozdrawiam

Beacia - 24 pisze...

Moniu nie wiem jak Tobie ale mi podobają się wszystkie. Każda ma w sobie dużo elegancji i ciepła.
Stawiam na czerwoną. Ciekawe czy zgadłam hahah :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Sa sliczne :) Zgaduje, ze pierwsza, zielona :) Stempelek jest przesliczny i bardzo ladnie pokolorowany :)

mapowska pisze...

Śliczne, każda ma swój klimat :)

barbarahaft pisze...

nie wiem która Tobie podoba się najbardziej, ale pierwsza jest naj,naj,najśliczniejsza. Pozdrawiam

Asia pisze...

Są urocze... wszystkie:) A kolorowaniu nie masz co zarzucić, wyszło pięknie :) Ja stawiam na błękitną ;)

wiola_c pisze...

Pięknie kolorujesz. !!
Śliczne kolorki na każdej pracy. :)
W zielonej podoba mi się właśnie zieleń.
Niebieska chłodna, śnieżna taka jaka powinna być zima. ;)
A czerwona, ciepła jak świąteczna rodzinna atmosfera w Boże Narodzenie :D
Pięknie je wszystkie wymyśliłaś i wykonałaś.

Wiśnia pisze...

przepiękne!

Ala M. pisze...

Beżowo-zielona? soczysta żółć świetnie współgra z tym zestawieniem i ożywia kartkę, czyni ją nietypową. Piękne są Twoje zimowe karteczki.

vena7 pisze...

wszystkie są piękne..

Boei pisze...

Wszystkie są cudowne i mają uroczy klimat:) Dla siebie wybrałabym tę w błękitach, bo to akurat "moje" kolory;)

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
I tuoi biglietti sono fantastici, molto ben colorati e tu sei sempre uns super scrapper. Le carte scrap che usate per i vostri lavoro qui in Italia non ci sono. Sono entrata in alcuni siti web di vendita on line e ho visto materiale molto particolare ad esempio UHK Gallery, Galeria Papieru, Agateria, Scapiniec e altri, tutti bellissimi. Piu' avanti faro' un acquisto.
a presto Ada

GosiaMachynia pisze...

Karteczki są cudowne mi się podobają wszystkie bardzo ulubiona to ta czerwona a Twoja będzie niebieska :))

mazionta pisze...

Cudne karteczki- kolorowanki są świetne. Tobie to chyba w błękitach najbardziej się podoba?

Malgodia pisze...

Super wszystkie karteczki i śliczne wszystkie kolorowanki :)

Mihaela pisze...

Stunning card, beautiful composition and colors scheme!!!

Chimera pisze...

Śliczne są wszystkie trzy, a tak naj, naj, najbardziej podoba mi się zielona, Tobie może też? :)

Wanda pisze...

prześliczne karteczki:)

Klaudia/Kszp pisze...

Wszystkie trzy są nieziemsko śliczne :)

ArtIs pisze...

Myślę że niebieska:) Cieszę się że karteczka dotarła i się podoba.
Twoje są nieziemskie! te same obrazki w różnej kolorystyce sprawiają jakby kartki były zupełnie inne:)
Przesliczne!

ArtIs pisze...

Myślę że niebieska:) Cieszę się że karteczka dotarła i się podoba.
Twoje są nieziemskie! te same obrazki w różnej kolorystyce sprawiają jakby kartki były zupełnie inne:)
Przesliczne!

Matilde pisze...

Fiu, fiu! :) Widzę, że i Ciebie porwało kolorowanie :) A śliczne te kolorowanki, śliczne :) Czekam na więcej :)

Riet pisze...

What a wonderful cards.

Hugs Riet.xx

Elly pisze...

Great cards Monica!!

AgaSi pisze...

Śliczne Moniś wszystkie, ja wybrałabym czerwoną a jak Ciebie znam to Twoja ulubiona to niebieska :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam dziewczyny :*

Tak Aguś, zgadłaś, niebieska podoba mi się najbardziej ;)

Dobra pisze...

Łał brak mi słów na te cudowne prace..

Julapi pisze...

Jak dla mnie kolorujesz pieknie. Najpierw najładniejsza wydawała mi się nie bieska ale jak się napatrzyłam to podobają mi się wszystkie:)

OriBella pisze...

Śliczności karteczki:)

OriBella pisze...

Śliczności karteczki:)

askoz pisze...

Kolorowanki śliczne i wcale nie średnie,wiem coś o tym bo mi nawet średnio tak nie wychodzi;)
Kartki jak zwykle piękne-czerwona to moja faworytka,może i Twoja?

Magda Wisiorek pisze...

Świetne karteczki, zima w pełni :) Każda ma swój klimat, choć są przecież podobne.