Translate

poniedziałek, 3 września 2012

I jak igła

Tak brzmi temat wrześniowego wyzwania Scrapcafe - I jak igła.

Moja interpretacja to kartka z obrazkiem z maszyną do szycia oraz dość krzywym szwem ręcznym ;)


Przy wykonywaniu tej kartki użyłam tylko jednego (!) wykrojnika - Nellie's Choice - Frame dies multi oval. Wycięłam nim szyld, na którym nakleiłam  półperełki Kars. Papiery to połączenie delikatnych Vintage Pastels Marianne D i ciemniejszych Dark vintage. Kompozycję kwiatową ułożyłam z przestrzennych kwiatów - lilii, sweet blossoms i różyczek oraz róż, które wycięłam z arkusza papieru do decu MB0134 Marianne Design. To dziwne coś z lewej strony kompozycji to szpulka z tektury, na którą nawinęłam koronkę Marianne D JU0843.


Wnętrze również ozdobiłam Vintage Pastels, wycięłam ozdobne paseczki Doily lace, a miejsce na życzenia dodatkowo zdobią róże.


Koniecznie sprawdźcie, jakie piękne prace wykonały pozostałe projektantki i zapraszamy do zabawy :)

24 komentarze:

gré pisze...

its beautiful

gré

Beacia - 24 pisze...

Jest cudna pod każdym względem. Zachwyca mnie kolorystyka i ta delikatna lecz z wielkim smakiem kompozycja. :)

Mihaela pisze...

This is really awesome card!!!

Rae pisze...

Świetna karteczka! Taka trochę 'nie-Twoja', ale bardzo mi się podoba :)

l'alternativa pisze...

Stupenda card, è un'opera d'arte, bravissima!!!
Emi

Anonimowy pisze...

I jak idealna!

elpimpi pisze...

PRZECUDNA! Piękne detale! :-)

wiola_c pisze...

Gdy oglądałam prace na blogu Scrapcafe nie zorientowałabym się bez podpisu, że to Twoja praca. :D
Byłam zaskoczona jej "innością".
Ale karteczka bardzo mi się podoba.
Pięknie ubrałaś obrazek w wycięte róże, a ich kolor rewelacyjnie współgra z suknią damy. :)

Chimera pisze...

Jest perfekcyjna! Stworzyłaś taki cudny klimat, że można się w tę kartkę wpatrywać bez końca!

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
Questa card e' un po' diversa da quelle che fai abitualmente e devo dire che anche qui sei stata bravissima...
a presto Ada

Karmeleiro pisze...

Mm, a ta maszyna mi sie podoba i to, jak ją wkomponowałaś :)

jacirascrap pisze...

Uau! Que lindo recorte das flores!! Muito delicado a combinação da imagem com a renda com o alfinete!!

Marghe pisze...

beautiful.....

Ankie vd Polder pisze...

Whow.... this is adorable. Hugs, Ankie

Mellanka pisze...

Idealna! Cudna!
Zachwyciła mnie! :)

lilavati pisze...

pięknie skomponowana kartka:)

Riet pisze...

What a wonderful card Monia.

Hugs Riet.xx

Anna Zaprzelska pisze...

Śliczna jest! Taka z nutką vintage....

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekna kartka :)
Ja to i recznie i maszynowe mam zawsze krzywe szwy ;) ale nie poddaje sie i trenuje :)

Wanda pisze...

śliczna karteczka:)

OriBella pisze...

Piękna i delikatna:)

krystynas pisze...

Bardzo romantyczny i niezwykły klimat kartki

Aluna pisze...

Bardzo mi się podoba, taka stylowa - super !!!

AgaSi pisze...

Piękna! Taka lekko starociowa, ale z pewnością Twoja :) Nawet poznałam :)