Translate

piątek, 28 września 2012

Czerwony składaczek

Na 40 rocznicę ślubu wykonałam czerwony składaczek.


Składaczek ozdobiłam czerwonym papierem, dodałam białe ozdoby - lilie, kwiatuszki owal z falbanką który wycięłam Nellie's Choice - Frame dies multi oval. Szyld wycięłam najmniejszym owalem z tego zestawu, a pod nim przykleiłam Marianne D - Anja's Labels LR0241.


Wewnątrz umieściłam kompozycję z kielichów Marianne D - Wykrojnik kieliszek LR0237 oraz Marianne D - Anja's Labels LR0241 Są też oczywiście życzenia i cytat.


 A z tyłu ponownie Marianne D - Anja's Labels LR0241. 


W komplecie oczywiście pudełko :)


Dziękuję Wam za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :*

27 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Bardzo lubię Twoje eleganckie, dopieszczone parawaniki :) Ten też jest cudny!! Jasne dodatki wspaniale łagodzą tę czerwień... Pozdrawiam serdecznie!

wiola_c pisze...

Piękna, czerwona, soczysta karteczka z lekkimi, delikatnymi, białymi dodatkami.
Pomyślałaś nawet o bąbelkach w szampanie :D

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam :*

Tak Wiolu, jesteś bardzo spostrzegawcza :) Bąbelki dodatkowo podkreśliłam pearl makerem ;)

chanya13 pisze...

Śliczny parawanik - kolorystyka bardzo żywa i podoba mi się. Kieliszki w akcji prezentują się świetnie, a rameczka z kwiatami cudowna - pozdrawiam

Karmeleiro pisze...

Masz dopracowane te składaczki do granic możliwości! Podziwiam!

Wanda pisze...

Moniu przepiękny składaczek perfekcja w każdym calu:)

Paseczkowa pisze...

Świetna, jeszcze takiej nie robiłam :)

Natalia Strzyżewska pisze...

Ta karteczka jest przecudowna! Jak zresztą każda Twoja praca :) Bardzo elegancka:) Pozdrawiam cieplutko

ewkaka19 pisze...

Cudownie wykonane

mag pisze...

Piękny i bardzo gustowny :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczny jest!!!
Do tego w jakże gorącym kolorze ;))
:*

AgaSi pisze...

Śliczny Moniu, dopieszczony w każdym calu, energetyczny - z pewnością rozpali zmysły ;)

Asia pisze...

Soczysta jak wino :) gdyby mieć wino 40 letnie... :) Piękna rocznica i piękna kartka :)

karola pisze...

Piekny składaczek.

Boei pisze...

Rewelacja!

Ludkasz pisze...

Cudny!!!!Pięknie dopracowany:)

Riet pisze...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Margot-craftcorner pisze...

Przepiękny ten składaczek:)

Katrina pisze...

Jak zwykle cudne kwiaty! Całość bardzo elegancka i przepiękna. :)

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
La tua card e' spettacolare, molto bella la tonalita' di rosso e la struttura del biglietto. Come te anche io faccio le scatole per inserire i miei lavori. Sono stata contagiata da te ^--^...
un abbraccio Ada

Julapi pisze...

Składaczek jak zwykle idealny. Fajnie wygladają tutaj kielszki ja zastanawiałabym sie jak je wykorzystać a Ty znalazłaś dla nich idealne miejsce.

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna kartka na piękną rocznice Ślubu. Cudna :)

Chimera pisze...

Piękny i elegancki ten składak, jak zwykle zadbałaś o każdy szczegół/

Barbara pisze...

Wszystkie Twoje składaczki są śliczne :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

UWIELBIAM Twoje prace! Są cudowne, dopracowane, śliczne, delikatne, przemyślane, eleganckie, przepiękne...

monia pisze...

Cudowna karteczka!!!

Magda Wisiorek pisze...

Bardzo stylowo i pięknie, nic dodać, nic ująć.