Translate

sobota, 4 grudnia 2010

Wyzwaniowo :)

Najpierw kartka według mapki 2S4Y Kazan`s Sketch 67. W sumie nic odkrywczego, ale ja jeszcze nigdy nie robiłam kartki- taga, a po obejrzeniu tego kursu zapragnęłam zrobić taką piękną rozetę. No i jest - mój pierwszy tag i pierwsza rozeta.
Papiery to Papermania, a ozdobą rozety jest cudny ćwiek ze scrap.com.pl Brzegi rozety wycięte są dziurkaczem (też od Endiego), dzięki czemu dużo łatwiej je równo poskładać :).


I jeszcze retro notes na wyzwanie nr 7 Hopmartu. Zgodnie z powiedzeniem, że szewc bez butów chodzi, ja nie mam notesu, więc wczoraj w nocy sobie zrobiłam :) Papier latarniowy, piękny ćwiek też, do tego tektura, gaza, cudne wycinanki ze Skrapińca, trochę crackle accents i mikrokulek.
 Napis, który zgodnie z wytycznymi miał być, u mnie znalazł się z tyłu, bo z przodu nigdzie mi nie pasował :)
 I zbliżenie na szczegóły:
Pozdrawiam Was wszystkich i życzę miłego weekendu :)

14 komentarzy:

OriBella pisze...

Monia z tym notesem to tak jak ja, brakowało mi go, notatki byle gdzie, a sobie zrobic, to jakoś czasu brakowało:)I wreszcie mamy, obie:)Twój bardzo romantyczny:)I jeszcze tag, bardzo mi się podoba, bardzo:)

noomiy pisze...

tag bije wszystko na głowę!!!

shiraja pisze...

Piękne to wszystko u ciebie. Bardzo podoba mi się rozetkowy kwiatuszek :) Pozdrowionka

hania739 pisze...

Śliczności tu u Ciebie:)

Kasia Krzymińska pisze...

Rozeta jest urocza!

ArtMagda pisze...

wow! elegancki a jednocześnie abrdzo retro! świetnie wyszedł Ci ten notes! dziękuję za udział w zabawie :*

Gosik pisze...

notes retro jest niesamowity!

cyga pisze...

piękny notes, minimalistyczny, ale ma swój klimat

Mona Pendleton pisze...

Gorgeous tag! Love that fan fold embellishment and such a pretty notebook!

Draft pisze...

Diabeł tkwi w szczegółach, prawda. U CIebie sa one bardzo delikatne i bardzo przyciągające. Bardzo ładna praca :)
Dziękujemy za udział w zabawie - Iwona - Hopmart

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Kartka jest cudniasta!!!
Rozeta pięknie Ci wyszła... uwielbiam rozety :D
Piękny notes!!!
:***

bossanova pisze...

cudne prace! rozetka pierwsza klasa! muszę i ja się zmierzyć z tym uroczym dodatkiem :)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Karteczka śliczna, ale mi najbardziej podoba się ten notesik retro !!! Cudny.

Colorina pisze...

tag jest rewelacyjny,rozetka zachwyca,chyba i ja się na nie skuszę,bo ilekroć je oglądam na różnych blogach za każdym razem wprawiają w zachwyt:)Twoja jest perfekcyjna:))
notes z klimatem:)bardzo fajny:))