Translate

środa, 29 grudnia 2010

Pudełko

Powstało tuż po mikołajkach. Jest spore, o średnicy ok. 16cm, oklejone identycznymi papierami (Life`s Journey) i koronką, co poprzednie dla Miu. Różni się jedynie wykończeniem - kompozycją różaną zrobioną tym razem na pokrywce. Róże zrobiłam sama, są potuszowane latarniowym tuszem i delikatnie pokryte brokatem. Do tego listki z dziurkacza MS od Endiego.
Muszę się Wam przyznać, że bardzo mi się to pudełko podoba :)

 Ozdobiłam też wnętrze pudełka:



Czy wiecie, że w Scrappo rozdają piękne papiery kolekcji Webster`s Pages?
Dziękuję odwiedziny i za wszystkie przemiłe słowa i pozdrawiam :)

24 komentarze:

Unknown pisze...

Śliczne!

noomiy pisze...

aż dech zapiera!!! Urocze! A te różyczki i wnętrze... Istne cudo!

bossanova pisze...

przecudne jest!!! na same skarby!

Koczes pisze...

piękne! śliczne różyczki!

Colorina pisze...

oj cudne jest...i te różyczki...też chciałabym umieć takie zrobić:))

OriBella pisze...

Pudełeczko pierwsza klasa, podoba mi się niesamowicie, calusieńkie:)))

Joanna Oborska pisze...

O! Mi też się podoba! Rasowe! :)

cyga pisze...

w tajemnicy przyznam, że też podoba mi się to pudełko a różyczki to już mistrzostwo świata

Iwona Pawelec Burczaniuk pisze...

Fantastycznie ozdobione pudełko - przepiękne na zewnątrz i równie elegancko wewnątrz. Perfekcyjne dopracowanie szczegółów. Na dokładkę śliczna kolorystyka!

Artnova pisze...

Niesamowite pudełko, różyczki przecudnej urody!!!

Wiśnia pisze...

śliczne! róze są przecudne

Kasia Krzymińska pisze...

Łaaaaaaał Monia! Nie dziwię się że Ci się podoba. Jest świetne. Kolory bardzo ładnie grają. Różyczki idealne. One błyszczą prawda? Nawet o środek zadbałaś :)

Julapi pisze...

Śliczne pudełko. A rózyczki to pewnie robisz już z zamknietymi oczami - cudowne:)

AgaSi pisze...

Muszę Ci powiedzieć, że jeszcze ładniejsze niż to mikołajkowe :) A różyczki tak piękne, że słów brak. Po prostu cud, miód i orzeszki!

lilavati pisze...

piękne pudełeczko, różyczki cudne, ja ciągle walczę z nimi, ale wnętrze tak okleić to mistrzostwo :)

BETIK pisze...

Mnie też się podoba:) Z moich ulubionych papierów w dodatku. Pozdrawiam:*

Ludkasz pisze...

Nie dziwię Ci się,że Ci się podoba, mnie także zachwyca:)

edytta-p pisze...

Piękne, klimatyczne pudełko. W dodatku bardzo pomysłowe, szczególnie jego wnętrze. Zdarzało się, że oklejałam pudełka gazetą - ale jeszcze nigdy wewnątrz ;) Pozdrawiam :)

Moniś-ka pisze...

Rewelacyjne i klimatyczne bardzo, pozdrawiam.

AgaSi pisze...

Coś mi się wydaje, że w środku to nie jest gazeta :) ja chyba też mam ten papier, jeżeli to jest to samo, to tam są takie słownikowe definicje.
Idealnie pasuje do tego pudełka.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo Wam dziękuję za przemiłe słowa i ciszę się, że Wam też się podoba :)
AgaSi masz rację, w środku również jest papier Life`s Journey, chociaż pomysł z gazetami jest świetny :)

Klarka Mrozek pisze...

Szczęścia, zdrowia, radości, wszelkiej pomyślności!Uściski serdeczne, wszystkiego najlepszego!

TuKara pisze...

Jest piekne!

Unknown pisze...

Cudne! jak zrobilas te rozyczki??