Translate

poniedziałek, 13 grudnia 2010

Lubelskie mikołajki

W sobotę odbyło się nasze lubelskie spotkanie mikołajkowe, relację można obejrzeć na Bablublińcu. A jak mikołajki, to oczywiście prezenty :) Ja dostałam prześliczny zestaw w recyklingowym pudełku od Immacoli, za to zrobiłam pudełko dla Miu. Jest całkiem spore ma ok. 15x15x15cm. Trochę miałam z nim problem, bo Miu lubi raczej minimalistyczne klimaty, a ja jak wiecie wprost przeciwnie... Okleiłam pudło papierem i koronką i utknęłam... Ale kiedy zobaczyłam to pudełko, to już wiedziałam, co zrobię. Za zgodą Kasi z Dekuferka ozdobiłam bok mojego pudełka, wychodząc z założenia, że jak Miu nie spodoba się dekoracja, to ją odwróci do ściany ;)


To moje pierwsze  ślimakowe kwiaty, do tego dużo brązowego latarniowego tuszu, listki z dziurkacza ze scrap.com.pl, craccle accents, mikrokulki i kilka samoprzylepnych perełek. I już. Miu chyba się podobało... W środku było wypełnione po brzegi, a czym, to już będzie nasza słodka tajemnica ;)
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :*

10 komentarzy:

cyga pisze...

Piękne pudełko, bardzo starannie wygląda. Mnie się z kolei wydaje że to Mirabell pierwsza robiła te kwiatuszki.

Kasia G. pisze...

śliczne pudełko :) Cygo masz rację, że Mirabellka zapoczątkowała kwiatki, ale tu chyba chodziło o pudełko :))))

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Tak, tak, konkretnie chodziło o to, że ozdobiony był bok pudełka, a nie góra.
Dziękuję, cieszę się, że Wam się podoba :)

OriBella pisze...

Piękne pudełeczko, już ja bym wiedziała jak je wykorzystac;)

Gosik pisze...

piękne pudełko!

fussia pisze...

Śliczne :) Wydaje mi się, że właścicielka nie będzie chciała odwracać dekoracji w stronę ściany :D

Eawera pisze...

Pudełeczko jest cudne!!!!

Mona Pendleton pisze...

So pretty Monia! Love the little yellow flowers!

immacola pisze...

miu bardzo się pudełko podobało :) a ja się cieszę, że Tobie się podobał prezent ode mnie :*

Colorina pisze...

oj piękne i to bardzo:)