Translate

czwartek, 2 grudnia 2010

Kalendarz

czy temat bardzo aktualny :) Zrobiłam go na nasz lubelski konkurs #2. Chciałam, aby był jak najbardziej praktyczny, więc oprócz taga nie ma wystających kawałków ;)
Papier to K&Company Life`s Journey, ktory uwielbiam. Ma on tylko jedną poważną wadę: większość kartek ma przepiękne obie strony i nie wiadomo, której użyć ;) Użyłam też ćwieków Papermanii z Kreatywnego zakątka i ramki ze Skrapińca. Ramki i znaczki na papierze są pociągnięte crackle accents. No i sznurek od Immacoli, który zamyka całość. I jeszcze tusz latarniowy (ze scrap.com.pl), którego ostatnio używam do wszystkich prac.


 Tył wygląda tak:
 I jeszcze środek:
Wyobraźcie sobie, że moja biała karteczka spodobała się dziewczynom z Sasya Sketches i została wyróżniona:) Ależ się cieszę :))
Pozdrawiam ciepło zza zasp :)

12 komentarzy:

bossanova pisze...

piękny kalendarz! ja już też kupiłam taki wkład i leży on i czeka na swoją kolej ;) a praktycznosć bardzo popieram! nie cierpię, kiedy w torebce mi coś odpada od notesów... i oczywiście gratuluję wyróżnienia!

FojAga pisze...

Bardzo oryginalny i bardzo ładny :)
Gratuluję wyróżnienia!

cyga pisze...

Bardzo fajny, taki całkiem inny niż Twoje prace, gratuluję wyróżnienia

lilavati pisze...

rewelacja, jestem zachwycona :)

Irene pisze...

Love this work! Great!

Colorina pisze...

notes mimo skromnych dodatków prezentuje się rewelacyjnie:)zasługa świetnego papieru i Twoich zdolnych rąk:)
wyróżnienia gratuluję i biegnę oglądać wyróżnioną karteczkę:))

OriBella pisze...

Kalendarz ma świetną oprawę, sama lubię stosowac takie wiązanie:)I gratulacje, zasłużone za wyróżnienie, twoje karteczki to małe dzieła sztuki:)

Julapi pisze...

Bardzo fajny i prosty kalendarz.

jostek pisze...

wow superowy

Joanna Oborska pisze...

Piękny kalendarz i papier rzeczywiście super!
Gratuluję wyróżnienia! :)

Gosik pisze...

sliczny^^ gratuluje wyroznienia :)

Ana pisze...

Moniu cudny ten kalendarz:)