Translate

niedziela, 26 grudnia 2010

I po świętach...

Święta zawsze kończą się za szybko, czy Wam też tak się wydaje?
Pokażę Wam jeszcze, jakie prezenty wylądowały pod naszą choinką. Pierwszy to notes dla nastolatki. Miał być romantyczny, nie wiem, czy mi wyszło, ale chyba się spodobał nowej właścicielce :)




 Drugi prezent to kalendarz. Miał być minimalistyczny, ale trochę mnie poniosło ;)



W obydwu pracach użyłam cudnych latarniowych ćwieków (ze scrap.com.pl oczywiście), a na kalendarzu widać też latarniowe Zauroczenie :)
Kalendarz zgłaszam na forumowy konkurs  Scrappasji.
Pozdrawiam Was poświątecznie i dziękuję za życzenia :)

11 komentarzy:

coco.nut pisze...

kalendarz obłędnie piękny!!!

Joanna Oborska pisze...

Piękne prace, Moniu. I notes, i kalendarz bardzo mi się podobają. Notes jest jak najbardziej romantyczny, a w kalendarzu zaszalałaś z umiarem;)
W święta robiłam albumik i nie wiem kiedy mi zleciały;)
Pozdrawiam:)

mazionta pisze...

Super wyszły- na pewno wszystkim się podobały- tzn nowym właścicielom:)

Mona Pendleton pisze...

Beautiful projects! So elegant and beautiful! Happy Holidays :)

cyga pisze...

piękne prace, notes jest bardzo romantyczny, nwoi posiadacze, są zapewne zachwyceni

edytta-p pisze...

Piękny i notes i kalendarz :) Od notesu nie mogę oderwać oczu...

Colorina pisze...

piękne obydwa...kalendarz zauroczył i to bardzo:))

Ludkasz pisze...

Przepiękne prace:)

tulipanka pisze...

romantyczny notesik jest śliczny :)

pozdrawiam

Artnova pisze...

Wspaniałe prace!!! Kalendarz jest BOSKI!!!! Serdeczności.

Matilde pisze...

Ale śliczne! I jak zupełnie inne od Twoich obecnych prac :)