Translate

piątek, 17 grudnia 2010

I lowe scrap

czyli drugie urodziny sklepu z cudownymi papierami :) Życzę wszystkiego najlepszego i nieustającej weny w kolejnych latach :)
Dziewczyny z ILS zaskoczyły mnie bardzo, bo pojawiły się dwie nowe kolekcje, a ja dopiero zdążyłam pociąć część poprzednich :)
 Z papierów Love&Merry zrobiłam kalendarz dla miłośniczki czerwieni:

 Z ćwiekiem ze scrap.com.pl i zakładką:
Kolekcja Herbarium zachwyciła mnie bardzo, na razie zrobiłam z niej wizytownik:

Dołożyłam napis ze Skrapińca, kółka ze scrap.com.pl, latarniowy tusz i ćwiek Papermanii z Kreatywnego Zakątka. I oczywiście dużo crackle accents.
W dodatku dostałam przepiękną niespodziankę od Lilavati, cudny czerwony notes, śliczne wycinanki i zupełnie obłędne quillingowe śnieżynki, które na pewno zawisną na mojej choince (a jedna z nich ozdabia już mój monitor). Lilavati dziękuję bardzo :*
Dziękuję za odwiedziny i komentarze i pozdrawiam gorąco :*

15 komentarzy:

Gosik pisze...

super wizytownik!

Julapi pisze...

Piekne rzeczy i takie minimalistyczne co do Ciebie niepodobne:)

lilavati pisze...

piękne obydwa :) cieszę się, ze spodobały się moje upominki, mam nadzieję, że będę dobrze służyły :) te aplikacje ze skóry to dzięki mojej siostrze, która pozwoliła pobuszować w swoim zakładzie :)

fussia pisze...

Piękny prace, kwiatek na kalendarzu mnie zachwycił :)

Colorina pisze...

piękne obydwa...ale zdecydowanie czerwień moja miłość:))super:))

Moniś-ka pisze...

Zarówno kalendarz i jak wizytownik są śliczne, delikatne i urzekające, pozdrawiam:)

OriBella pisze...

Super, super prace:)

cyga pisze...

Moniśka takie całkiem jak nie Twoje, trudno stwierdzić,która z prac jest ładniejsza

Kasia Krzymińska pisze...

Patrząc na Twój kalendarz od razu również staję się miłośniczką czerwieni. :)

Berberis pisze...

fantastyczny i kalendarz i wizytownik!!!

Anna Zaprzelska pisze...

Cudowności pokazujesz!

Kasia Krzymińska pisze...

Dziękuję :)

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! Aż dech zapierają Twoje prace! Są niesamowite!

Ludkasz pisze...

Fantastyczne:)

Mona Pendleton pisze...

Beautiful projects! Love the red and white bookmark with the 3D flower! Happy Holidays!